zaterdag 8 oktober 2011

Piano spelen

Het was zoeken naar de foto van Zopje zoals hierboven nu op mijn blog staat, en tijdens het zoeken kwam ik deze gouwe ouwe tegen, gelijk stonden de kinderen achter me om mee te kijken, want deze herinnerden ze zich nog wel van vroeger! En dan heb ik het over 8 jaar geleden zoiets.

Evelien wist me te vertellen dat je op de pauzeknop moest drukken bij het laatste tingeltje, en dat je dan kon zien hoe lang hij was. Ben benieuwd hoeveel van jullie dit ook gaan proberen LOL

Hoe kom ik aan dit filmpje, vragen jullie je misschien af, aangezien ik een hele nette vrouw ben. Nou, mijn DH werd toendertijd helemaal gek van vervelende e-mails van iemand uit Azie, en toen die persoon niet wilde stoppen met deze e-mails, begon mijn ventje e-mails terug te sturen; voor elke vervelende mail kreeg die kerel er 10 van deze terug. En toen zat de mailbox veel sneller vol dan nu, en daar had die vervelende man geen antwoord op terug, en klaar was de spam.

5 opmerkingen:

mieke zei

Whahahaha, leuk klokkenspel van 19 seconden !
grtjs Mieke

Johanna Zweden zei

Schitterend klokkenspel hahhaa en dat op de vroege morgen
Groetjes Joke
PS als jij mijn mal adres hebt stuur me dan even een mail, dan stuur ik je het patroon van een eenvoudige kimono vouwen

AnitaS zei

Leuk je nieuwe kopfoto. Grappig filmpje.

Carin zei

Het gevoel zit in de eerste 3 cm. de rest is ballast en hangt toch maar in de weg hihihihi ..... zo vertelde mijn man :-)

Yvonne aka sommeke zei

LOL, blij weerzien met dat klokkenspelende manneke!