zondag 4 september 2011

ViPR


Morgenmiddag heb ik weer fitness, en mijn PT heeft ViPR's aangeschaft waarmee ze mij in een hoog tempo alle hoeken van de zaal laat zien, zweet in mijn bilnaad, echt keizwaar maar ook zo leuk!  Alleen moet ik morgen wel mijn (nordic walken) handschoentjes meenemen, want  ik heb de laatste tijd last van brandende en  kapotte lippen (van mijn mond) en ik had een donkerbruin vermoeden dat het aan de ViPR's lag, ( 'k heb latexallergie of een rubberallergie), want mijn lippen begonnen al gelijk na de training te tintelen, roodheid een paar uur later, en een dag later vervellingen, kloofjes, en auw; het lachen word me erg moeilijk gemaakt. Sinds de tandarts geen latex handschoenen meer gebruikt, en ik alles wat van rubber is uit de weg gaat,(ik baal als ik elastiekjes om de FQ's zie zitten in quiltwinkels, die lapjes zal ik dan ook nooit pakken) heb ik er weinig last meer van, tot afgelopen maand dus, bijna constant..
Zojuist hoorde ik in een demo-filmpje dat er inderdaad rubber in zit! Aaaargh!WHY?

Deze ViPR's zien er licht uit, maar vergis je niet, de lichtste weegt 5 kg, en de zwaarste iets van 40!

Oh en luister eens wat een zalig nummer (zag ik bij Terry), de tekst schijnt ook goed te zijn.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Haha, ja zo zie je maar dat Nederland nogal wisselvallig kan zijn he! Zonnig Zeeland zeggen we maar.
P.s. Wat schrijf je leuk! Grappige stukjes, erg leuk om te lezen!
Succes met je rubberallergie, dan denk je ineens heel anders over sommige artikelen na inderdaad.

Unknown zei

Ja goed nummer. Had alleen de clip nog niet gezien. Grappig om te zien wie het dus zingt. Soms heb je daar geen idee van. Lang leve You Tube. Enne, eh.... Sociaal Leven? Hmmmm....