maandag 26 september 2011

Lijkt (n)ergens op

Sinds zondagmiddag heb ik weer toegang tot mijn Zipjezopjeweblog en het duurt wel even eer ik alle berichten van afgelopen maand er op heb gezet, en door heb hoe alles werkt. De linken van medebloggers ben ik al aan het toevoegen. Ik ben m'n feedburnerlink kwijt (moet hier toch ergens liggen) en heb geen idee of mensen die op mijn blog geabonneerd waren gisteravond een heleboel meldingen binnen hebben gekregen van nieuwe berichten. Eerst moet ik er weer een beetje inkomen, en tot die tijd zal ik stereo-bloggen,op mijn oude en nieuwe blog, zodat de vernieuwde blog de tijd krijgt.
Alleen schrok ik me zojuist wel een hoedje: ik zie geen blogjes van van voor Mei 2011, dus -zoals het er nu uit ziet- ben ik 5½ jaar aan blogjes kwijt, op dit moment. Ik heb het aan het weblogteam gevraagd, misschien liggen ze nog ergens in een kast, tussen onverwerkt materiaal en misplaatste humor.

12 opmerkingen:

Annelies zei

Succes, ik denk dat ik bij blogspot blijf. Meer bedieningsgemak.

supergoof zei

Toch vind ik je weblog al veel beter dan de andere die ik heb gezien.
Shit van je verhaaltjes, same here,... maar we blijven hoop houden!

PS, Melody jeweetwel van die muzikale groeten van het weblogteam is net als ik, haar blog kwijt. Mijn Supergoofhuis kan zo in een westernfilm, alleen de gevel staat er en die is al aan flarden geschoten,...

Johanna Zweden zei

Sterkte me het alles vinden, maar ik blijf bij blogspot! hoewel die even vreemd doet vanmorgen, want het laat me niet toe bij wat ik heb geschreven!! Is blog wereld gek aan het worden!!
Groetjes Joke

Ineke zei

Blijf maar bij blogspot, anders wordt het een puinhoop.

foekie's fashion zei

Ik ben wezen kijken op je oude blog, vervelend hoor dat je alles kwijt bent. Ik kan ook niet vinden hoe ik reageren moet op weblog.nl. Blijf maar lekker bij ons! Groetjes van Joke

Anoniem zei

Dat zou jammer zijn als je de oude berichten kwijt bent. Succes met alles en ik hoop dat je nog een doos met geduld vindt. ;-)

Inge zei

Nogmaals: jij hebt tenminste noig iets terug. Bij mij nog steeds blanco. Ik blijf mooi bij Blogspot, daar zal ook wel eens iets zijn, maar ik ben er nu gewend en ga niet weer zitten klooien. Nou ja, waar heb ik het over. Misschien komt de mijne wel helemaal nooit terug en als hij wel terugkomt en er staan nog maar een paar berichtjes op en is mijn hele archief naar de gallemiezen, dan kom ik bij jou dat pistool lenen LOL

Groetjes,
Inge

Berna zei

Grrrr nou dat plaatje past precies bij je logje. Kan me er alles bij voorstellen.
Blijf toch gezellig bij Blogger ipv je zoveel werk op de hals te halen ;)
Tot vrijdag!!

AnitaS zei

Bij mij is nog steeds alles blanco. Gelukkig heb ik steeds alles op mijn laptop opgeslagen. Of ik nog terug ga na weblog?

Erna Peekel zei

Bij mij is nog steeds alles blanco. Ik blijf bij Blogger. Zal voor je hopen dat je nog iets terugziet van je archief. Succes met het vele werk wat je aan het doen bent. Groetjes, Erna

inge zei

filip's raad: blijf af van je oude blog tot het helemaal in orde is. ik heb nog geen mail gekregen, dus kan ik sowieso nog geen berichten plaatsen

Willeke zei

Gossie dat zou toch zonde zijn hè?
groetjes