zondag 23 december 2012

Zonnig


De kerstman staat onder de douche, zo zag ik in het persbericht, 
 mmm, zo krijgt het liedje "let it snow, let it snow, let it snow" opeens een hele andere betekenis, sprak zij zuchtend. 

Met deze mooie kerstgedachte heb ik 
alle namen van zowel weblog als blogspot opgeschreven en in een hoge hoed bakje gestopt, er werd flink geschud en geroerd,  ik plukte er -niet kijken!- een briefje uit,
en toen zag ik dat deze mooie lapjes na de kerst naar Janneke gaan! 
  Zet je zonnebril maar op Janneke, bij het openen van de vlop, maar dan moet je nog wel even je adres naar me toe sturen, mail het maar naar me (klik).

8 opmerkingen:

Unknown zei

Janneke,Gefeliciteerd.
Maaike

Ineke zei

Gegeliciteerd Janneke, maak er iets van.

AnitaS zei

Janneke gefeliciteerd met deze mooie lapjes.

Anoniem zei

Gefeliciteerd Janneke!

janneke zei

Wat vind ik dit leuk!!! Echt helemaal super!!! En dan ook nog van die vrolijk gekleurde lapjes.
Dan je wel!!

GRANNY'S HOUSE zei

Gefeliciteerd Janneke.

Groetjes
Ines

Yvonne aka sommeke zei

Proficiat Janneke!
Wooow, die mag hier ook eens komen douchen!
FeestZE straks!

janneke zei

Shirley, ik ben nu niet thuis en heb beperkt internet. Ik mail je zo gauw ik weer thuis ben. Janneke