donderdag 29 december 2011

2011 in Vogelvlucht

Helaas lukt het me nog steeds niet om op blogspot slideshows te plaatsen, (wel als ik een andere fotoalbum online maak, maar dat kost me teveel tijd), dus hup, met z'n allen naar http://zipjezopje.weblog.nl/ 

Er komen al meer dames op bezoek, het reageren gaat daar ook probleemloos.
Als je alleen op het bericht staat, dan zie je in de rechter kolom niks staan van links of zo, en om die te kunnen zien, klik je in het zwarte balkje onder de geeuwende Zopje op 'Home'.

 Wil je automatisch updates krijgen van mijn blogjes daar, is dit voor een blogspotter niet moeilijk, gewoon http://zipjezopje.weblog.nl/ in je blogrol toevoegen. (Jammer dat weblog deze mogelijkheid niet heeft, dat is het enige wat ik ga missen van blogspot.)
Voor meldingen in je e-mailbox moet ik nog even goed kijken hoe ik dat er op kan zetten.

Het is nog niet helemaal zoals ik het wil hebben, de weblog, maar ik ben er al heel happy mee, zeker nu ik weer filmpjes en slideshows erop kan zetten. Wat rest zijn de categorieën organiseren -slik- van afgelopen jaren, maar dat komt wel. Het kost erg veel tijd momenteel, en dat gaat allemaal van mijn quilttijd en nachtrust af.

Ik denk dat ik met het nieuwe jaar stop met updates op blogspot, ik ga hem wel aanhouden, maar niet bijhouden.

5 opmerkingen:

sylvia zei

oh jee, je gaat weer terug naar web streepje blog???
zal em meteen in de reader zetten!!!
ik zit inderdaad in een verloren uurtje mijn oude berichten te labelen: tis ff werk, ja........grrr!!!
Succes ermee, enne, slideshows kon ik al niet op web streepje blogk, laat staan op Blogger.........:(
ach ach, het leed dat bloggen heet!!!

Miranda zei

hee meiske,ik krijg op je "oude " web-log geen slide show te zien, en ook niks valt er te klikken...
Heerlijk geshopt vandaag bij Leur! En de groeten van Petra uit Bavel!

mieke zei

Hoe kan ik als blogger, blogspot volgen ?

Supergoof zei

Bij ij werkt helaas de slideshow niet,...
:o(
Ik las dat Sanoma een proces had gewonnen tegen Typepad, en dat ze de verloren foto's half januari terug krijgen, en daarna eindelijk over gaan zetten.
Dat hadden ze wel meteen kunnen zeggen, in plaats van al die rookgordijnen creëren die zo frustrerend waren,...

Johanna Zweden zei

Was gezellig om je gisteren even aan de lijn te hebben
succes vanavond
Alvast een heel goed uiteinden en een heel goed begin voor 2012, met veel liefde geluk en gezondheid en creativiteit

Gr Joke