donderdag 27 september 2012

8e quilt klaar

Woensdagavond zette ik de laatste steekjes aan de 8e affo van dit jaar, waarvan er 4 alleen al deze maand, goh, bestaat er zoiets als hyperquilteroidie? Zoja, dan heb ik het, maar ik lijd er niet echt onder, haha, laat maar komen! Voor het avondeten moest de bies er nog op, en ik had hem even op de grond gelegd om te kijken of het nergens trok,
Photobucket Photobucket
en gelijk kwam Zopje aanlopen, hij is in zijn vorige leven vast een quilter geweest, kan niet anders. Of zouden wij quilters allemaal na onze dood terugkeren als katten, met quilters als baasjes. Ooh, dat zou fijn zijn, hier kan ik me wel in vinden hoor.
Nadat ik tijdens DWDD de ophangsleuf had tegen gezoomd, waarbij ik me hevig in de vinger prikte bij het zien van 2 zoenende mannen, hete stoom en mooie lijven, legde ik hem nog even op de bank voor de foto, voordat hij in de wasmachine ging
Photobucket
Zipje was in zijn vorige leven duidelijk een iets minder fanatieke quilter dan zijn broer,
en ooh wat is-ie er mooi en fris ruikend uit gekomen! De colorcatchers zagen mooi licht-mosgroen, geen uitgelopen kleuren, en de blauwe lijnen van de stift waren ook verdwenen. Op de foto zetten ging niet zo makkelijk, de flitser maakte er een fletse boel van,
Photobucket Photobucket Photobucket
en zie hoe mooi zonder flits (ja, ik ben hem mooi gaan vinden naar mate het quiltwerk vorderde).
Photobucket Photobucket
Ik had nog een tentstok -en dat voor iemand die nooit kampeert :-) - en kon hem mooi over de balustrade hangen. Hoor de kippen kakelen, diep beledigd dat ze hun uitzicht kwijt zijn. Stil maar kippetjes, vrijdag is-ie weer weg, want dan gaat hij mee naar Nieuwkerke, naar het quiltweekend, en nee, jullie blijven thuis, jullie zijn daar al eens geweest, jaren geleden.
Photobucket
alle 8 goed

8 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Ik zou hem ook niet meer wegdoen, hij is echt schitterend geworden.
Zo zie je maar het beest is een beauty geworden ;-))

Groetjes
Ines

Vlijtige Handjes zei

Hij is prachtig geworden. Liefde voor een quilt komt met de steekjes...... Veel plezier dit weekend en geniet can de Oh's en Ah's.
Groetjes Anita

Terray zei

Wauw ik ben onder de indruk van zoveel affo's maar ook al je prachtige quilts Shirley!!

Groetjes
tertia

mieke zei

Heel mooi Shirley.
Mooi doorgequilt.
Dit weekend het Belgie weekend ? Veel plezier.

katrien zei

Heel mooi,wat een productie.
Tot morgen en goeie reis hé.

AnitaS zei

Hij is prachtig. Helemaal tot leven gekomen door het quiltwerk.

Ineke zei

Jij gaat als een speer! Veel (quilt)plezier dit weekend.

Anoniem zei

Nou, ik kan niet anders zeggen dat hij schitterend is geworden. Echt prachtig.