woensdag 28 maart 2012

Quilterigs



klik maar op de foto

4 opmerkingen:

Hermie zei

mooi verhaal Shirley en je hebt de quilt mooi doorgequilt.

Shirley zei

oeh, ik ben er nog niet, nog een kwart, en dan de lijntjes in en rond de poppetjes nog.

mieke zei

Je hebt gelijk dat je de dames niet alleen in Breda laat lopen, in het donker.

Leuk het doorquilt motiefje.
Gezellig, ontwaken met doedelzak muziek.
Katten zijn eigenlijk gemeen met muizen, spelen en sarren en martelen voordat ze echt dood zijn !!

ps je andere blog zegt, dat ik de verplichtte velden in moet vullen ( heb ik gedaan)hij denkt dus van niet, daarom kan mijn bericht niet gepubliceerd worden !

Marloes zei

Hi Shirley, weer een prima en veelzijdig blogje van je! En je manier van doorquilten vind ik erg leuk, ook het hoe en waarom, lijkt erg op hoe ik het doe. Binnenkort af??
wat een hoeveelheid muizen hebben jullie (nog)!